Aydakisiyahkedi 9 aylık kızım kaka yapınca ıslak mendille silerim sonra bebek pamuğu ile bi kez daha geçerim üstünden çişi de sadece pamuk su ile siliyorum ama insanlar yanında pamuk kutusu gezdirme nolcak artık ıslak mendil falan kullan diyorlar kararsızım
bebegiminbesigicamdan Aydakisiyahkedi ilk 3 ay islak pamukla sildim simdi islak medillerj yikayip siliyorum pamukla ugrasmasi zor oluyor ilk oglumda 6 ay pamukla sonra direk islak medille temizledim ikisinde de poposunu sildikten sonra pamukla kuruluyorum
burcui89 Aydakisiyahkedi 2 yaşında oğlum, doğduğundan beri bebekler için olan ıslak mendilleri kullanıyorum
ozr42 Aydakisiyahkedi 5 aylık oğlum var . ilk 3 ay temizleme pamukları kullandım . Daha sonra bebekler için uygun olan ıslak mendil kullanıyorum pişik vs durum olmadı. Sleepy kullanıyorum.
Deletedmom_1111 Aydakisiyahkedi yok kuzum zaten benim kızı bıraksan saatlerce banyoda duruyor 🤣 zevkle yapıyoruz
nazli006 Aydakisiyahkedi benım kızım 21 aylık ben hala sadece pamuk ve su ıle sılıyorum Müslüm örtü ıle kuruluyorum, dışarı çıktığımızda fılan yanı cok nadir ıslak mendıl kullanıyorum. Bazen kaka yaptığında lavaboda yıkıyorum. Islak mendıl hem genıtal yapışıklık yapabılıyor hemde tahrış ediyor söylenenlere kulak asmayın bence
eylulannesii Aydakisiyahkedi 6 aya kadar sadece pamuk ve suyla sildim sonra bir bezle kuruladım ama sonrasında yavaş yavaş bıraktım sleepy natural yenidoğan kullandım başka hiçbir ıslak mendil almadım hep onunla devam ettik
heygorl 19 aylık pamukla temizliyorum yaz geldi geleli de yıkıyorum. Çok sıkışmadıkça ıslak mendil kullanmadım.
Femme1 Aydakisiyahkedi artık islak mendil kullanabilirsiniz ben de üç ay pamuk kullandım islak mendille döndüm sonradan pişik pişik olursa eğer suyuyla temizliyorum bol havalandırıyorum tabii ki sudo krem kullanıyorum
melekk_ 1 paket pamugu islatip tupperin islak mendil kutusuna koyuyorum nemli kaliyor ve surekli islatmak zorunda kalmiyorum cok rahat ayni islak mendil gibi. Deneyin
Bebegim38 Aydakisiyahkedi sleepynin içeriği temiz ıslak mendili var ya pamuklu su şeklinde onu kullanıyorum. Kabı da pamuklu bez gibi plastik olandan değil
aaa1864 Aydakisiyahkedi ilk zamanlar pamukla siliyordum ama ıslattığım için sonra soğuk oluyordu belki mayasır falan olur diye bıraktım kakasını yapınca yıkıyorum 14 aylık bezi bırakana kadar da böyle devam hiç pişik olmuyor ıslak mendille de arabadaysak falan siliyorum mecburiyetten
Minel-inannesi Aydakisiyahkedi pamugu kutuyla gezdirmiyorum. yanima bu kucuk biberonlar var ya onlardan icine kaynayip sogumus su aliyorum. Her temizlikte biberondaki suyu pamuğa döküp kullanıyorum. Pamuklar islak kalipta koku, bakteri vs sorunuyla ugrasmiyorum.
cokbilmismom Aydakisiyahkedi ilk günden beri ıslak mendille siliyorum baby turco dogadan nasıl alıştırırsan öyle gider suan 2 buçuk aylığız
izd Aydakisiyahkedi ben pamuğu kaynamış su ile ıslatıyorum, eşim ıslak mendilcidir kesela ben pamuk kullanırım
ozlem34_ Aydakisiyahkedi yıkıyorum altını herzaman eğer dışarıda isem ıslak mendili yıkıyorum duru su ile öyle siliyorum bebeğimi sonrada pişik kremi sürüp bezini giydiriyorum