Sadece reçeteyle yani raporla mı satılıyor?
Direkt eczanelerden veya başka yerlerden alamıyor muyuz parasını verip?
E bebekte satılıyor mudur?
Bir de evolvia rp2 de mi aynı şekilde? Hangisi daha iyidir?
Bilen var mı? 😕
Sütüm çok çok azaldı acil alerjik mama bulmam lazım aptamilin kötü kokulusunu içmiyor asla