Miniminiprens Merhabalar. Süt bebişe gaz yapıyor diye içmiyorum. Çokta seviyorum sütü 🥛eşimde çok sevdiğim için laktozsuz süt almış ama güvenip içeyim mi bilemedim. Yine gaz yapar mı diye 😏🤷♀️
Fatmanurozgr Miniminiprens Bende Burda Bekleym Sade Süt sevmem ama nesquikle Karstrcam süt gaz yapyo dye almyodum eşime söyledm oda laktozsuz süt aldı fakat daha içemedim
[silindi] Miniminiprens ben içiyorum canm. Normal süt bana çok gaZ yapmaya başladı doğumdan sonra. O yüzden laktozsuz içiyorum
Fatmanurozgr Miniminiprens İçen Kimse Yok Galba Kimse Bisy Demiyo 🙄 Gaz damlası felan kullanıyomusn neler yapyosn gazı İcim ben kimyon cayı icyrm bebgme gaz damlası zinco kullanyodm cok etkili degl bitmek üzrydi yeni gaz damlası aldk sab simplex gayet iyi etkili ama yinede gaz yapan seylere dikkat edyorm☺️
Miniminiprens Fatmanurozgr bende sab simplex kullanıyorum evet genelde işe yarıyor takar gazlı olduğunda ne yapsan fayda etmiyor gibime geliyor☹️ kendimi rezene çayı içiyorum kimyon atıyorum yemeklere o şekilde 🤷♀️
Fatmanurozgr Miniminiprens 22sinde 3 aylk olcaz 🤗 bu arada sabah ictm ve gercekten gaz yapmadı bendede bebegm huysuzlanmadi ama normlde ayran ve yogurt yedgm de asrı huysuz oluyodu 1 kac defa yedm ictm oda oyüzden artk kullanmyorm norml süt yogurt felan yogurt da laktozsuz aldı esim artk öle yapcm ☺️
Miniminiprens [silindi] pilavustutavuk Fatmanurozgr Nneyse ki böyle bişeyin çözümü bulunmuş ve rahat rahat içelim o zaman 😊 insan ne yiyip ne içiceni şaşıryor bu dönemde gazdan dolayı 🤷♀️