2 ay önce rota virüs oldu ve yüksek ateşten havale geçirdi bir kez çok şükür ki tekrarlamadı🤲🏻 simdi yine hasta oluyor gibi ve ateş 39 a vuruyor. Parol şurup veriyorum düşüyr 1-2 saate tekrar 38.5 39 oluyor acile götürmelimiyim evde mi takip etmeliyim havale geçmisi oldugundan önem arz edip drek müdahale ederler mi? 1 yaşındayız bu arada