Kelebek_45 esraeslem54 siz iki saatte bir alıp emzirip geri yatırın şekeri düşer sarılığa sebep olur ilk haftalar bu konuda önemli
Deletedmom_112 esraeslem54 çok küçük annesi, uyanmasa bile sen onu uyandırp ortalama iki saatte bir emzir
mombarbie_ esraeslem54 sarılık olacaktır büyük ihtimal benim kide hiç kalmazdı zorla uyandirirdim 4 aylık oldu 2 3 haftadır kendi kendine uyaniyor bu zamandan berri alarm kurup kendim uyandiriyordum
Haffuse 2 ayina kadar, emmesi icin hep zorla uyandirdim. 2 ay kontrolunde doktor senin uyandirmana gerek yok ne zaman uyanirsa emzir dedi. Cok normal, henuz yenidogan🥰Allah bagislasin, saglicakla buyusun bebegin
Haffuse gurbetteanne10 2 yasinda oldu kizim🥰 Ama o zamanlardan bahsetmen gerekirseeee. Doktor ne zaman ki, artik uyandirmana gerek yok dediiiii, o emzirmek icin, karnini doyurmak icin zar zor uyandirdigim bebem gitti. Yerine haciyatmaz geldi🤣😂