Merhabalar , bebeğim 14 aylıkve yemeyen bir bebek . Son 2 ayda 700 grama yakın kilo vermiş .Talil sonuçlarımız da çok iyi ama Doktorumuzun önerisiyle emzirmeyi sonlandıracağım . Emerek uyutuyorum genelde . Emzirmeyi sonlandırmak için neler yaptınız ? Fikir verebilirseniz sevinirim. Sevgiler 💐