Kızlar selam kızım 9 aylık ve 1 aydır kabız yani işin tuhafı katı hiçbişey veremiyorum çünkü çoklu besin alerjisi var sadece belli çorbalar yapabiliyorum meyve felan ona rağmen cocuk sürekli kabız yeterince su da veriyorum probiyotik de kullanıyoruz ona rağmen kabız yazık ıkınıyor kakasını yaparken çıkan kakada baya birleşik sert. Yemeklerine zeytinyağ da koyuyorum anne sütü de alıyor daha ne yapacağımı şaşırdım