babysuzkesen Herkese merhaba. Kızım 1 hafta sonra 4 aylık olacak. Gündüz 4 uyku yapıyor. 4 gündüz uykusu fazla mı yoksa normal mi?
gncglozclk babysuzkesen benım kızım 5 bucuk aylık bazen 2 bazen 4 canı nasıl isterse gunduz kendı haline bırakıyorum ama aksam 9 oldu mu gece uykusuna geceriz 2 aydır duzenimiz 💕
defnemomm_ babysuzkesen aynıyız yaş olarak, peki bu uykuları kaç saat sürüyor benim kızım 45 dk oldumu kalkıyor uyanıklık süresi de 2 yada 3 saati buluyor çok yoruldum artık 🤦
bebegiminbesigicamdan babysuzkesen bizde uc bucuk ayligiz 2 uyku yataginda yapiyor 2 uykuda emdikten sonra kucagimda emerken veya kisa sureli 15 20dklik
mombarbie_ babysuzkesen gündüz keyfi nasıl isterse yatiriyorum onun dışında aksam 8 de uyur sabah 7 buçukta kalkar
babysuzkesen defnemomm_ Keyfine göre bazen 1 saat yatıyor bazen 2 saat bazende yarım saat sürüyor. Uyku arası uyanıklık süresi ortalama 2-3 saat oluyor.