Arkadaşlar merhaba,
Yazlıkta bilmiş kayınvalidemin ısrarı üzerine 18 aylık bebeğimi su hortumuyla oynattık. Yaklaşık yarım saat ıslak tişörtle (bez dahi yoktu. Çıplaktı) oynadı. Gölgede oynadık. Yaz sıcağı var ama hafif esiyor. Sizce hasta falan olur mu?