prensveprensesannesi1 Kızlar , kızım 2.5 yaşında fıtığı çıktı direkt ameliyat dediler Bursa da bildiğiniz iyi bir doktor varmı? Ya da ameliyatsız tedavisi var mı acaba ?
esrayaren prensveprensesannesi1 merhaba 3,5 yaşında kızımda da fıtık belirtileri var ameliyatı yaptınız mı nasıl bi süreç işliyo