Kızlar geçen ay 400 gr almıştı. 3 hafta önce 5100 idik bugün 5300 olmuşuz çok ağlayasım var çok kötü oldum 21 günde 200 almışız sadece. Zaten 2300 doğduk kilo alımımızın böyle durması üzdü. Süt sağıp veriyorum 2 aydır. Biberon reddide var kaşıkla zar zor. Mama başlamak istemiştik hiç ağzına almadı onuda veremwdm. (alerji maması)