Merhaba geçmiş olsun muhtemelen mantar olmuştur sivilceler varsa travazol iyi gelir bir arkadaşımın önerisiyle saf lanolin ve incia marka pişik kremi kullanmaya başladım bunları günlük kullanıyorum sadrce popo içn değil kızarıklıklara felan da iyi geliyor sizde bakın isterseniz