Merhabalar oğlum 12,5 aylık bay bay alkış yapmıyor, yürüyebiliyor agulamaları var, koltuğa çıkmaya da başladı artık inat zirvede ama gelişim basamağı olarak bakıldığında normal olsa da bay bay ve alkış yapması gerekmez miydi bilgisi olan arkadaşlar var mı