caglagulylmzz Bebeğim 2 aylık Bebelac kullanıyordum. Bebelac Gold daha iyi diyenler oldu. Bebelac Gold mu daha iyi acaba yoksa Hipp mamayı da öneren oldu. Kullanan annelerimiz varmı
Alfa_Mom caglagulylmzz Golden goat kullanıyorum anne sütüne en yakın ve içeriği en temiz olan mama bazıları kabızlık sorunu yaşamış biz hiç yaşamadık şükür fiyat olarak diğer mamalardan 2 kat kadar daha pahalı ama değer
bcemmm Hipp kullanıyoruz doktorumuz da beğendi buna devam edin dedi . Organik içerikli kabızlık falan da yaşamadık şimdilik
caglagulylmzz bcemmm Hipp doyum hissi vermiyor çok çabuk acıktır gibi yorumlar gördüm kararsız kaldım. Gaz yaptı mı acaba sizde
bcemmm caglagulylmzz doyuyor hatta fazla vermiyorum 2 saatte bir beslenmesi lazım tok olunca uyanmıyor diye . Henüz gaz sorunu yaşamadık