8 haftalık hamileyim hanımlar ve 2-3 günden beri sadece sol kolumda geceleri böyle saat 3-4 gibi bir ağrı uyuşma oluyor, sabahları uyandığımda sol parmaklarımı ve elime açamıyorum sinir sıkışması oluyor, az önce kadın doğumcudan geldim 8. haftada böyle bir karıncalanma sinir sıkışması beklemeyiz nörolojiden randevu al dedi. Ben de aldım ama Ben hamileyim hamileyken işte röntgen olsun başka testler yapılır mı Hanımlar Bir de sizin de başınıza geldi mi sağ kolumda bir şey yok sol kolum çok uyuşuyor ve sabah elimi açmada zorluk çekiyorum Allah korusun kalp ile alakalı kalp krizi falan bunlardan şüphelendim. Bebeğim çok şükür sağlıklı sizin de başınıza böyle bir durum geldi mi sizce normal mi