Herkese merhaba. Kızım 21 aylık ve 9 kilo. Neredeyse son 3 aydır kilo almıyor. Mesela yemeğini çok dolu dolu yemesede güzel yiyor. Doktoru bewity iştah surubunu önerdi. Eğer yine kilo almazsa raporlu mama ya geçeriz ama oda sentetik yani çok tavsiye etmiyorum dedi. Eşime çekmiş eşim de kilolu değil. Minyon bir kızım var dıştan bakınca zayıf ddeğl yani dolu dolu duruyor ama işte ben kafama çok takıyorum ve moralim bozuluyor:(