Kizlar 15 ay önce normal dogum yaptim dogum yaptiktan bir kac ay sonra 2 gün 3 gün süren lekelenme oldum pembe ve kirmizj renginde sümüksü kivaminda sonra adet oluyodum 2 kere oldu öyle lekelenme oldum daha olmamisti kaç aydir olmuyo öyle bisey simdi adet oldum adetten 14 gün gecti gene peceteye pembe ve kirmizi leke geldi ayni kivamda 2 gün sürdü adetime daha var lekelenmeler normalmi neden olur olaniniz vardir illaki korunuyoruz bu arada onda sıkintı yok.