Benim işe donmeden 1 ay içinde ikisini de halletmem gerekiyor 27 aylık olacağız memeden kesemedim bir türlü ben hazır degıldım sanırım suan hazırım ama şimdi de tuvalete başladım çünkü asla bez takmıyor asla bugün tuvalette 2. Gün sayılır kakasını altına yaptı çişini bazen tuvalet bazen altına takılmıyorum bunlara ama bu tuvaleti halledersem ne kadar zaman sonra memeden kesmeliyim memeyi kademeli başaramadık mecbur bsey sürücem tavsiyeleriniz var mıdır ikisi üst üste çok mu ağır gelir ne yapmam lazım