Kızlar 14 günlük bebeğim gazını çıkarıyorum ona rağmen çok huzursuz ağlıyor kakasını günde bı iki defa azıcık yapıyor ne kadar yapması lazım onu da bilmiyorum gaz damlası aldık sap simplex diye daha çok husursuz oldu kimyon rezene çayı içiyorum yediklerime dikkat ediyorum ama susmuyor ne yapayım