Kızlar 2 yaşındaki oğlum sürekli biberonla dolanıyor sürekli mama mama diye ağlıyor. Yemek yiyor ama bi yemekten alıyor bi biberondan içiyor . Su içmiyor meyve suyu nesguik kendi yaptığım şerbetten fln içiyor ve sürekli istiyor saat başı isitor geceleri saat başı uyanıp mama diyor . Vermezsem ağlıyor kardeşini uyandırıyor ve dün bırakma kararı aldım ağladı sürekli uyutuyorum arkamdan gelip mama diyor doğru düzgün uyumuyor . Allah rızası için bana bi akıl verin ne yapacağımı şaşırdım 🥺