Bebis1_ Bundan 2 ay önce evde bardak kırıldı (tuzla buz oldu) her yeri iyice temizledim (öyle sanmışım kapı çaldı açmaya gidenken ayağıma sanırım çok küçük bir parçası battı sızladı kanadı cam parçasını bulamadık bende sardım öyle kaldı tam iki ay geçte sıklıklı reğil ama gün içinde bazen onra bir sızı oluyor bir şey batıyor gibi ne yapmamız lazım düğünde var hastanede bulup çıkarırlar mı fikri zikri olan yazabilir mi
jap Bebis1_ benimde elimde bardak kırılmıştı. Yüzük parmağımın kıvrım yeri kanamıştı üst tarafı. Üzerinden biraz zaman geçtikten sonra şişlik oldu dokununca sızlıyodu. Röntgen çekildi bi parlaklık vardı röntgende ama Dr tam emin olamadı cam mı değil mi diye. Bi krem vermişti kullanınca geçmezse bidaha bakalım demişti ama kremle geçti. Belki sizinde battığı yerde enfeksiyon olmuştur sadece
Bebis1_ jap bendede ince bir bızı oluyor ama per zaman reğil parça kalmış olsa sürekli olur diye düşünüyorum değişik bir durum
Evhamanne Gecmis olsun , Benim de elimde ayni durum var normal dururken acimiyor ama elimi yikarken veya alkislama gibi hareket yapmaya kalksam batiyor sanirim ufacik bi parca kaldi. Hangi bolume gittiniz doktor icin? Genel cerrahi mi bakar acaba?