Ebruon Ya arkadaşlar yüzde 50 ihtimal cinsiyet bebegin. Döllenme sırasında spenden x kromozomu gelirse kız, y kromozomu gelirse erkek bebek olur cinsiyeti. Önceki bebegin damarıyla ne alaka mantiklimi hurafe tabiki
Gamze1515 Ysmn_YgtAlp_Mtlu benim burnumdada ayni cizgi var 🤣 ve annem dogum yaptinda ebeler demiski bundan sonraki erkek olur demis ama kardesim yok 😂😂
Merrmeliss Ysmn_YgtAlp_Mtlu ben de buna benzer şey duydum kiz bebegin kuyruk sokumunun üst yeri mor olunca peşi erkek olurmuş 😂 te Allaahim
Tuba Ysmn_YgtAlp_Mtlu annemde hep aynısını der😅 oğluma bakar bakar bunun arkası da erkek der. Şuan 8 haftalık hamileyim bakalım haklı mı çıkacak🤪
Duygu1988 Benim oğlumdada var ve genelde yaş olarak büyük teyzelerimiz peşi oğlan diolar kaç kere denk geldide öyle diyolar Allah bilir🤣🤣
Ntugba Ysmn_YgtAlp_Mtlu benim kızılında poposunun üzeri mor annem kayinvaliden öyle demişti batıl inanç diye düşünüyorum:)
17062019 Ysmn_YgtAlp_Mtlu oglumun mordu.damari belliydi.ikincisi de erkek oldu.onun da iki kasinin ortasinda var. 3. Yolu kapandi bize🤣
Okyanusolmak Ysmn_YgtAlp_Mtlu aa demek sık karşılaşılan bir şeymiş. Ben de diyordum kızımdaki bu şey geçer mi acaba diye. Hani iki kaşın ortası aşağıda biraz. Dimi? Benim kızda da var. Bakalım ikinci ne olacak 😅
Ysmn_YgtAlp_Mtlu Okyanusolmak evet aynen kızda olması mühim değil 2.erkek olabilir ama ilki erkek olunca insan bi kızı da olsun istiyor🤗
Sultanas Ysmn_YgtAlp_Mtlu ben bı kız çocuğu gördüm annesi tekrar hamileydi biri dediki diğeri erkek mi dedi burnunda yeşili var dedi oda yok buda kız dedi yani uydurma 😂