Devlette düşünürseniz çocuk doktoru olarak şehir hastanesinde Hüseyin Yaslı var ona gidiyoruz üçüncü ay takibini yaptırdık en son bebeğimize karşı ilgili davranıyor yapılması gereken testleri anlatıyor, aşılarını vs. sorularınızı açıklayıcı ve rahatlatıcı cevaplar veriyor. Sadece devlette olduğu için her an ulaşma problemi olabilir o da çok şükür şimdiye kadar problem olmadı.