Merhaba, bebegim erkek 2 ay 18 gunluk. Gece uykularimiz iyi. Genelde 8-30 9 arasi uykuya daliyor ve 1e kadar uyuyor emme zamani gelene kadar. Ama gunduz uykularimiz yok denecek kadar az. Toplam gun icerisinde uyudugu sure 2,5 3 saati gecmez diyebilirim. Her uyumasi da maks 45-50 dk. Bazen daliyor yerine koyuyorum 5 dk sonra uyaniyor aglayarak. Rahat uyumasi icin kundak yapiyoruz cunku el ve kollariyla yuzune istemsizce vurarak kendini uyandiriyor, hareketli bir bebek. Gunduz uykularimizin boyle kisa olmasi normal midir? Benzer durumda olan var mi?