Cennetkokulum___ Laydaren kızın ailesine veriliyor açıkçası gücüm öyle yettiği için para olarak taktım ☺️
Laydaren Cennetkokulum___ yok yok miktardan sormadım, hiç takamamış da olabilirsiniz. Ben bir tepki olarak mı yaptınız diye merak etmiştim. Tamamen karşıyım çünkü ailelerin almasına ☺️
AnnaKurt Cennetkokulum___ Yok kız hepsini bilezik yaptım ben 🤣 kimseye yedirmem 🤣🤣🤣 o bileziklere de biniyorum şu an 🤣🤣🤣
GezginPaNDa [silindi] Allah mesut etsin şimdiden Biz de nişanda anne baba dışında takı takan olmaz Siz de böyle bir adet Varsam değer kaybetmeyecek bir altın takabilirsin Çeyrek gibi. Tam altın 16 bin olmuş bence çok pahalı
[silindi] Cennetkokulum___ Aa nasıl adet o öyle🥹 maksat yeni çifte destek olmak zaten çok yanlış tabii gelenekse bilemiyorum canım sen de iyi yapmışsın o zaman🌸
Esoz1110 [silindi] keşke gercekten durumları olmasaydı altın birikimleri vs vardı vermediler bana rezil oldum resmen 😒
Esoz1110 [silindi] Birde çok bisey takmış gibi sağda solda yalan söylüyorlar rencide etmemek için birşey söylemiyorum bende