Tuvalet eğitimim 2.günündeyiz bundan önce de yine denedim olmadı. Ama sürekli ya yere kaka yapıyor,ya altına yapıyor ya da hep pijamasına işiyor. Tuvalete yönelme gibi bir hareket yok. Altını bezledim gayet memnundu. Hazır değil demek mi oluyor. Yoksa devam mı edeyim bilemedim