Gozde2019ruzgar Kızlar 2 ay once sezeryan oldum bugun dikkat ettım yara yerının ustu kızarıklık olmuş kırmızı seklınde.aynısını olan varmı acaba kızlar 🧐
SevgiLina_ Gozde2019ruzgar canim ben de 2 ay once oldum benimde kipkirmizi ama geciyormus merak etme doktora gitmedinmi sorun olsa soylerdi
Gozde2019ruzgar Deletedmom280 baya kırmızı canım yara yerının bıraz üstü kırmızı bıldıgın senınde oylemıydı canım gecerken
Semre42 Gozde2019ruzgar bnim 4 aylik hala kipkirmizi et gbi doktor normal hersey yolunda diyor 🤷♀️ arada da kasiniyor
Semre42 Gozde2019ruzgar bi tanidigmin ictem dikisi acilmisti agriyi tarif bile edemem diyor durmK ne tepindim diyor canm allah korusun ic kanama vs olsa duramazsn
Gozde2019ruzgar Semre42 ayy sagol canım ıcımı rahatlattın oyle bı sıkayetım yok cok şükür zamanla gecıcek sanırım 😊