Arkadaşlar merhaba, kızım 11 aylık ek gıda dönemimde öyle çok zorlanmamıştım az da olsa yiyordu ama yaklaşık 15 gündür yememek için direniyor ve yerse de bir iki lokma sonra ağzına parmak sokup kendini kusturmaya çalışıyor 🤦🏻♀️ öğürüyor ama kusmuyor yesin diye devam edersem o da devam ediyor. Yani anlayamıyorum neden böyle oldu, benzer durum yaşayan var mı aranızda maalesef doktoruna da ulaşamadığım için soramıyorum