İlk gün çiş olayını çözdük kızlar çişini kabinin içine yapıyor tuvalet ve lazımlığa yapmak istemiyor gece çişi geldiği zaman kendi uyanıp yapıyor ilk gün çok şaşırmıştık ama kaka olayına geldiği zaten altına yapıyor nereye yapacağını bilmiyor ve gösterdiğim yerler için inat ediyor tuvalet ve lazımlığa nasıl alıştırmam lazım biligisi olan varsa yardımcı olabilir mi