tugcezeynep89 canım bende başlıyorum haftaya pazartesi iş başı. İlk iki hafta zor gelir büyük ihtimalle ama sonrasında alışırım diye düşünüyorum inşallah. Benim kızımda 8 aylık. Bazen anneme bazen kayınvalideme ara ara bıraktım ikisine de alışkın şu anda. Umarım kolayca atlarız hemen alışırız bu sürece. Çalışma saatlerin nasıl?