15 aylık bebeğim 1 aydır kollarını ve iç bacak kısmını kaşıyordu iki hafta önce doktora götürdüm alerji şurubu verdi geçmedi kaşıntısı gündüz kaşıntı yok ama gece olunca kaşınmaktan uyuyamıyordu bugün tekrar götürdüm uyuz dedi ama bizde kaşıntı filan yok. Şimdi de ensesi iç bacak ve kollarını kaşıyor uyuz losyonu verdi 3 gün kullanıp banyo yaptırın dedi. Sizlerin başından geçtiyse ne gibi önlemler aldınız nasıl kurtuldunuz tavsiye verirmisiniz