keskin03 9 aylıkken anne memme diyordu bir de dede sadece. bir de del diyordu . Şuan anne, memme, mama, dada, dede, del( gel) ve ver diyebiliyor. Alkış yapıp öpücük atabiliyor, el sallıyor( bay bay) bir şeyler zaman istiyor ya. Çocuğunuzun keyfi ne zaman isterse o zaman yapıyor. Siz konuşun sürekli. Bir şey yaparken anlatın hep, ne kadar kelime duyarsa o kadar iyi. Söylemesinden ziyade anlaması daha önemli. Duyduklarını anladığı zaman söylüyorlar çünkü.