Merhaba kızlar çok üzülerek yazıyorum oğlum düştü yeğenimle oynarken kaldırımdan itti yeğenim yani kafa göz burun üstü düştü o ara biraz mesafe olduğu için tutamadım ama burnunda şişlik var ve çok az kanadı ama ağlaması falan geçti ellediğimde ağlamıyor kırılmamıştır dimi hastaneye git diyenler olacaktır şehir dışında ablamdayız ve eşim dışarda uzak mesafeden gelmesini bekliyorum başına gelen. Oldumu hiç ya şişlik iner mi kırılmışmıdır ya çok üzülüyorum şiş baya