annevebebegiii__ Kızlar ebebekte olan park beşiklerden önerir misiniz? Kaçıncı ayda park beşik kullanılıyor?
merkursavascisi_06 annevebebegiii__ doğduğundan beri park beşik kullanıyoruz. Eğer aileler şehşrdışında falansa giderken toplayıp götürmek çok pratik oluyo çocuğun düzeni bozulmuyo. Bizimki iki kademeliydi yaklaşık 7 ay üst kademede yattı 8.ay itibariyle alt kısma geçirmiştim
Yesillimon annevebebegiii__ Ben ogluma 5 sene önce e bebeğin kendi markası olan park yatağı almıştım şuan 1 yaşında kızıma da kullanıyorum taş gibi duruyor memnunum doğduklarından ihtibaren kullanmaya başladım ara katlı oluyor ayaklaninca aradaki katı çıkarıp kullanabiliyorsun
nebutantana30 annevebebegiii__ tutunarak ayağa kalkmaya başlayınca aldık biz prego aldım gayet memnunum keşke ilk başta park yatak alsaydım daha mantıklı olurmuş. Katlaması kolay olduğu için tatilde yanımda götürdüm çok rahat ettim.