Oğlumun yaklaşık 1 yıldır yumurtaya alerjisi var. Bugün deri testi yaptırdık ve geçmiş fakat doktorumuz hemen diyet açamayacağımızı, tehlikeli olacağını, hastanede yumurta sarısı tadımı yaptıracağımızı söyledi. Eylül ayına tarih verdi. Daha önce yaptıran var mı? Sıkıntı oldu mu?