Kızlar adet gecikmesinin 3.gününden herkese merhaba.
Adet günü kaset test yaptım normalde bir gün önceden belli eder ama olmadım diye negatif çıktı bugün gecikeli 3.gun antibiyotik feln da kullanmadım spiral ile korunuyorum gebe olduğumu düşünmüyorum ama adetimi getiremiyorum ajwbshwh 😂 sizde durumlar nedir