dayes benim oğlum doğduğundan beri gece uykusu uzundur ilk ay sadece 2-3 satte bi kalkıp emzirdim sonrasında doktoruda bırak uyusun dediği için hiç kaldırmadım kendide uyurdu ben gece 12 de uykuda emzirirdim oğlum alarmı var gibi hep gece 3 ve 5 te uyanıp emer geri uyurdu 7 ay olana kadar böyle devam etti sonra doktorum onun uyanma saatinden önce alıp uykusundan emzir ı uyku döngüsünğ kır demişti bende o şekilde yaptım 3 gün sonra gece uyanması kesildi şuan 13 aylık bazen 1 kere uyanıyor canı isterse ama çoğunlukla akşam 22 yatış sabahda 9 a kadar uyur