dayes Gece beslenmesini nasıl kestiniz? Emerek uykuya geçmiyor ama uykudan uyandığında asla emmeden uyumuyor. Su vermeyi denedim işe yaramadı zaten emzik ve biberon asla kullanmıyor. Sizler neler yaptınız? Özellikle benim bebeğim gibi emzik ve biberon kullanmayan bebekler için nasıl yöntemler izlediniz?
Zinnetnur dayes 7. Ayında gece beslenmesini kestim bizimki gece uykusunu seviyor çok küçükken bile alarmla uyanıp beslerdim biberon ve emzik kullandığım için kolay oldu . 10,5 aylık 3,5 aydır gece beslemiyorum 11 saat kesintiisz uyur
BelaCivciv dayes Emme süresini kısmayı denediniz mi? 10 dakika emiyorsa bunu 5’e düşürün mesela. Biraz ağlar, mızmızlanır ama alışır.
feyzasmother Biz emzik kullanıyoruz ama bi faydası olmuyor uyandığında emzirmeden bazen emzik vermeyi deniyorum çıldırıyor fark edince gece beslenmesin desteksiz uykuyu öğretirsek kesebiliriz galiba
dayes feyzasmother desteksiz uyumayı öğrense bile yine uyanıp emmek isteyecek bence, o yüzden önce şu delik deşik uykuları bir düzelteyim sonra desteksiz uykuyu denerim diyorum ama nasıl yapacağım hiç bilmiyorum çok zor bir çocuk
tombikinannesi Zinnetnur bende şu yazıya biraz sürtüniyim de bizimkinede bulaşsın 11 saat uyuyo he oooonbiirrr 🥳🥳🥳
Feyzosumunannesi dayes 25 aylık hala gece beslenmesini bırakamayan biz 🙈🫠 Feyza da aynı durumda uyanınca su veriyorum istemiyor önce emiyor sonra su istiyor. Kısa kısa emzirirken biraktirayim diyorum bu sefer memeyi kapatınca daha bitirmedim süt var diyor 🫠 benim komple bıraktırmam lazım ama hiç hazır hissetmiyorum 😪
Tesmert Feyzosumunannesi burda bekleyeyim bende mamayı kesmek istiyorum genelde gece içiyor bıraktıran varsa yazabilirmi
dayes Feyzosumunannesi önce geceyi sonra gündüzü keserim diye düşündüm ben de ama bakalım inşaallah yapabiliriz
mybabyberatiko Feyzosumunannesi bizde aynı durumdayız temmuzun 4ünde 2 yaşında olacak tam. Bir haftadır gün içinde ve gece uyanınca vermemeye çalışıyorum ama çok zor hiç ikna olmuyor, çok hırçınlaşıyor azı dişleri kabarmış , 2 yaş sendromu + memeden kesme aşşşırı zormuş ya ne yapacağımı hiç bilmiyorum 🥹
zcnnkbraa9 Tesmert Mamayı sulandırarak vermeye başlayın yavaş yavaş ama birden değil. Zamanla sadece su tadı almaya başlayınca isteksizleşecek.
Aslanalp Bende oğlumda 1 yaşına gelmeden çok önce kestim doktorumun tavsiyesi ile 8-9 gibi yatardı 12 ye kadar hiç emzirmezdim uyansa bile 12 gibi uykuda denerdim emerse emerdi emmezse bırakırdım gece aşırı uyanırdı su verirdim ama ne kadar istesede vermedim meme uyanıkken bri sekılde dayandım uyusun diye bazen saatlerce oturduk bile daha sonra alıştı artık şuan 18 aylık olucak gece uyansa bile tekrar dalar uykuya yanıma falan alarak tabi ne kadar istesede vermezsen bir kaç gece sonra alışır bence çünkü gece beslenmesine uzun süredir ihtiyacı yok bu aylardaki bebeklerin tamamen alışkanlık
dayes Aslanalp uyandıktan sonra sabaha kadar oturuyor emmeden uyumuyor birkaç gün denedim sabaha kadar uyumaz mı bir bebek, uyumuyor emmeden sabah 6ya kadar uyumadı
Ezgi87 Aslanalp aslında doğru söylüyorsunuz.. Biz bile bir şeyi hep aynı yerine koyduğumuzda gider hep ordan alırız ama yerini değiştirince alışıncaya kadar Bi kaç gün yine aynı yere gideriz ama sonra yeni yerine alışırız bu da öyle birşey, bebekler de aynı şeyleri yapmaya ezber durumunda ama bu ezberi bebek değil anne bozmalı yenilik getirmeli ama bazı bebeklerde genlerdenmidir nedir çok inat var ama illaki Bi gün gece beslenmeyi kesecek
BelaCivciv dayes Biraz yorumlara baktım da, her şeyi denemiş gibisiniz. Tamamen memeden kesene kadar bu şekilde devam edeceksiniz gibi görünüyor.
BENOYLEUYGUNGORDUMM dayes 11 aylık oldu 1 haftadır gece kalkmıyo mama için ve ben hiçbirşey yapmadım. Daha minikken de mama için uyandırmazdım uykusunu bölmezdim. Belki onun etkisi vardır bilmiyorum
dayes BelaCivciv çok moralim bozuluyor ya zaten zorlanacağımı en başından biliyordum çok inat bi bebek, artık iyice yoruldum
Merve-Lina dayes uyumadan önce kasık maması veriyorum gayet tok tutuyor. Benim bebeğim 10 aylıkken biberon mamasını red etti. Doktorumuz önerdi . 14 aylık halaa devam ediyorum kaşık mamasina
dayes Merve-Lina kaşık maması da yemiyor 😂 benim çocuğumda bir anormallik var galiba kafayı yememe az kaldı
Ceys dayes Bizde emzik biberon ve suluk kullanmayanlardandik. Oncelikle gündüz uykusunda suluguna alistirdim. Öyle olunca gece de garipsemedi ama başlarda tepki verdi tabiki. Bir de gece beslenmesini keserken ben onun uyanma saatlerine göre kaçta emip kaçta emmesi gerektiğini belirledim ona göre meme vermeyince bir iki suya döndü mecbur kalıp böyle alıştı.