Selmabykslvi Hanımlar kızıma ilk önce bimin bezini kullanıyordum dışına çıkarmaya başladı daha sonra molfix dışı pudra renkte olandan kullanmaya başladım oda çok dışına çıkarıyor bir türlü bez bulamadım sızdırmayan bez önerilerine açığım siz hangi marka bez kullanıyorsunuz
melislinaa Selmabykslvi sleepy kullanıyorum doğduğundan beri bu sefer bi baby natural aldım ama hiç memnun değilim paket bitsin hemen sleepye geri dönücem
HeeSenCokBiliyon Selmabykslvi bebeğim 4 aylık olcak hla jenny willy kullanıyorum çok da memnunum acaba siz küçük mü alıyorsunuz ya da sık değiştirmiyor musunuz?
HeeSenCokBiliyon melislinaa ben ilk 15 gün sleepy kullandım piştikten yanma derecesine gelmişti ya 😵💫
melislinaa HeeSenCokBiliyon aaa çok şaşırdım gerçekten her bebek farklıymiş bizde doğduğundan beri sleepy kıllanıyoruz başka bezde hemen pişik oluyor
mervisk DevosMom bantlarından memnun musunuz? Bende kullanmaya basladım bu bezi ama bantları hiç güzel değil bazen açmaya calısırken kopuyor falan
elisaazrasila03 DevosMom goon 🤌 en güzeli bence önce sllepy kullandım sızdırdı en güzeli goon bana göre
Deletedmom_112 Selmabykslvi bezlenen 2 tane çocuğum var. Molfix, sleepy, goon, pure baby, Bim, A101 hepsini kullandım. İçlerinden en çok hoşuma giden Molfix mavi paket oldu, şimdi iki çocuğuma da Molfix kullanıyorum
biroglanannesii1 Selmabykslvi Pampers kullanıyorum Türkiye de markası Prima çok memnunum ne sızdırma ne alerji hiç bir şey yaşamadık
Timurmom Selmabykslvi bayb turcp kullandım çok memnun kalmadım. Şuan molfix mavi kullanıyorum memnunuz👍🏻
[silindi] Selmabykslvi Sleepy kullanıyordum. Ama oturduğum çevrede hiç bir markette 6 numarasını bulamadığım için molfixe geçtim. Son iki pakettir molfix kullanıyorum.
elayyy Sleepy bio natural kullanıyorum o kadar memnunum ki, görümcem Sleepy nin natural (yeşil paket) bezini kullanıyor ama içi resmen naylon, hiç beğenmedim keza bebeğime de pişik yaptı ama bio naturalin (mavi paket) içi pamuk ve asla pişik olmadı. Ayrıca bezleri kenarlarından açarak kullanın %100 fark ediyor
gamzekuzeyege Biz sleepy kullanıyorduk ama cırtları çok iyi tutmuyordu 2. Ayından sonra molfıxe geçtik memnunum bizim sızdırmıyor çok uzun süre değişmezseniz her bez sızdırır zaten
elayyy Bu arada bio naturalin kalıpları diğer Sleepy nin diğer markalarına göre bir beden büyük, alacaksanız eğer buna göre alın. Yani beden olarak Sleepy naturalin 3 numarası, Sleepy bio naturalın 2 numarasıyla eşdeğer
Eb2 10 aylık bebeğim doğduğundan itibaren molfix pure &soft (sarı) kullanıyoruzm çok da memnunum. Bazen gece uyanmasın diye bezini açmıyorum. Çok çiş yapınca emiciliği bitiyor ve üstten çıkıyor ama kalıp olarak diğer bezlere göre büyük.
minikkurabiyee Selmabykslvi molfix kullanıyorum çokta memnunum 2 sefer de goon aldım ondan da çok memnun kaldim