Anneler, bebeğim 14 aylık 2 kere denize girdi ishal oldu. Ne bulantı, ne ateş kusma vs hiç yok çok şükür ama sürekli sulu kaka yapıyor günde 2-3 kere. Aynı şikayeti yaşayan geçiren oldu mu ? Muz patates irmik prinç unu gibi karnını bağlayıcı şeyler verdim hemen ilaç kullanmak istemiyorum ama toparlanma olup sonra tekrar bozuluyor. Tavsiyeniz olur mu