Oğlum şuan 22 aylık kendi dilinden çok şeyler söyler ama ben anlamam sadece anladığım hayır ve hıı hıı oluyor.
Onun dışında kafasını saçını burnunu kulağınım yerini bilmiyor
Tv telefon tablet kesinlikle yok evde öyle şeylere bakmaz
Ayakkabısını alıp gelir giyer
Susadığı zaman suyu gösterir
Çok arsız bir çocuk değil
Oğlumun bu hali normal mi