Hanımlar merhaba 1 buçuk yaşında ki oğlum yan beşiğinde uyurdu su Zamana kadar ama son 2 haftadır geceleri süte falan kalktığın da inatla hıçkıra hıçkıra ağlayana kadar yanımızda yatmak istiyor. 1 kere aldım alış o alış hala daha aynısını yapıyor . İlk akşam uykusuna beşiğine koyuyorum uyuyor. Aradan saatler sonra gece kalkıp yanımıza gel ek istiyor. Bundan nasıl vazgecirebilirim ?