Kızlar bugün kızımı doktora götürdüm iştahsız için kan vermek istedim 16 aylık 1 yaşında kan vermedik ondan öncesinde verdik iki ay ince felan bn kontrol ettirmek istedim ama doktor bana gerek yok dedi önemli olan boy işte algı açıklığı vs şeylerden bahsetti eski kan değerine baktı 10 aylıkken verdirmistik o kanı baska bu r yerde verdirdim işde normal herşeyine bakmışlar felan dedi gönderdi kan aldırmadı ne yapmalıyım