yetooo kesinle haklısınız öyle düşünüyor insan. Ama şöyle düşünün, genel olarak 20 aydan sonra 2’li cümlelere anne gel baba git gibi cümlelerle başlayan bebekler 2 yaş civarı basit cümleler kurarlar. Çok küçük aylardan itibaren kitap okunan, ilgilenilen, ekrana maruz kalmayan bebekler ise şarkı söyler, hikaye anlatır, bağlaçları kullanarak 2-3 cümleyi birleştirir hatta okunan kitaplardan duyduğu cümleleri günlük hayatta kullanabilir. Hiç bir zaman emek boşa gitmiyor yani içiniz rahat olsun. Tecrübeyle sabit. 😊