merhababen Bebeğim 4 aylık Ocean demir damlasına başladık cumartesi günü o günden beri sürekli gaz sancısı çekiyor. Bu damlaya başlayıp gaz sorunu yaşayan oldu mu? Hangi marka önerirsiniz
Sessizzzz merhababen ben hiç bir sorun yaşamadım en doğal ve çocuklara kabız yapmayan tek damla belki kabızlık yapmış olabilir yeni baslado ya ondan olabilir çok kötüyse damlayı değiştirirsiniz
merhababen Sessizzzz hiç uyku ve gaz problemimiz olmadı bebekliğin bu zamana kadar ama kaç gündür ne çektik 😄
Merve1994Baris havvamete iyi günler ben oğluma başka bir demir damlası veriyordum şu an bende ocean kullanıyorum kaç damla kullanıyorsunuz oğlum 12 kilo 19 aylık