kocamdakocam 1.5 yıl kullandım çok memnunum. Geçen bozuldu, servise gönderdim. Yapılamayımca 0 ürün gönderdiler, daha da memnun kaldım. Malum bizim ülkemizde arıza olunca hemen kullanıcı hatası diyip para alıyorlar ama servisin ürününün arkasında durması ve kullanıcıyı mağdur etmemesi çok iyi. Ayrıca gelen v12 yeni seriymiş. Eskisinin halı süpürme başlığı büyük parçaları alırken zorlanıyordu ama yeni seride o sorun da yok. Yani gözünüz kapalı alın derim ben