Papatya-eylul88 Kızlar bebegimin çobalarina koyucam kac dk.kaynatmam gerekiyor normal tencerede??cevaplarsanız sevinirim
Dogacelik Papatya-eylul88 normal tencerede çok uzun sürer. İçinden kendiliğinden akacak hale gelmesi lazım. Ben iyi bir düdüklüde 1 saate yakın pişiriyorum. Tencerede 3 saati bulur.
Deletedmom_112 Papatya-eylul88 düdüklü de fıslamaya başlayınca en küçük yere alıp altını kısıp 2 saate yakın kaynatıyorum, kemiklerin içindeki ilik iyice eriyecek kalmayacak.
Ozgee59 Papatya-eylul88 tencerede 3 saate yakın kaynatıyorum. İlikler kendiliğinden çıkınca kapatıyorum genelde 3 saatte çıkmış oluyor