cns62033 Prematüreler de kansızlık normal aslında.Benim kızım 31 oğlum 30 hafta da doğdu onlarada hastane de kan nakli yapıldı.İnşallah sizinki de prematurelikle alakalıdır
Taburcu olduktan sonra da düzenli kan bakildi kana ihtiyaç duysalardı kan nakli yapılcak dediler