cikolataliekmek Annelerim bebeğim 2530 gram 47,5 cm doğmuş 2400 e kadar düşmüştü 3. Ay kontrolünde 5 kilo ve 60 cm çıktı. Önceki aya göre 750 gram almış ebe sınırda dedi. Ayına göre kilosu çok mu az? Sadece emziriyorum
duhalinamom cikolataliekmek hiçte çok değil bebeğim 3aylıkken 8100kg idi anne sütü ile aldığı için sorun değşl dedi doktor şimdi 3 ay 22 günlük
Yarenventolin cikolataliekmek günlük 28 gram almış bence gayet iyi bazı bebekler minyon olabiliyor benim ilk kızımda öyleydi
Usnac4559 cikolataliekmek canım üç aylık benek doğum kilosunun iki katına ulaşmalıdır seninkide öyle olmuş mahşallah ebe onu göz önünde bulundurmadan demiştir
cikolataliekmek Yarenventolin açıkçası çok tedirgin etti sütüm yaramıyor mu doyuramiyor muyum diye kafamda sorular oluştu 🥺
Yarenventolin cikolataliekmek hayır öyle düsünmeyon lütfen kızım 2540 gram doğmustu şimdi 23 aylık 11.500 kilo ama sağlıklı dediğim gibi minyon olabiliyorlar kilo alımı var çok şükür günlük 20-30 gram yeterli bir seviye
cikolataliekmek Alparslanegetugce çok teşekkür ederim her seferinde ebeye inanmicam desem de canım sıkılıyor işte
cikolataliekmek Usnac4559 çok teşekkür ederim kendi ebemiz izinliydi takip eden ebe değildi tabi bunu diyen ama doğum kilosunu söylememe rağmen böyle deyince üzüldüm 🥺
busenihicalakadaretmez cikolataliekmek 3ayda 2buçuk kilo almış bebek, ebe neyini beğenmemiş gayette güzel almış maşallah, siz ona bakmayın doktorunuzu daha çok dikkate alın, eminim o iyi olduğunu söyleyecektir.
cikolataliekmek busenihicalakadaretmez çok sağolun 🙏🏻 her zaman rehberim doktorumuz ama işte yine de tedirgin oldum üzüldüm
itsmezelis Benimkisi de 3.870 doğru 3.780 e düştü 1 hafta sonra. 3 ay kontrolünde 6.150 çıkmıştı sadece anne sütü alıyor iyi demişti ama bilmiyorum minyon duruyor 🥹
Usnac4559 cikolataliekmek o genel ortalamaya göre yünede söylemiştir e nabızda aşı takviminin içinde sol üstte persentil eğrisi var şüphe ettiğinde oradan kontrol edebilirsin
busenihicalakadaretmez cikolataliekmek hiç üzülmeyin, bi bebeğin ilk aylarda bile ayda en az 500gr alması yeterli diyor doktorlar. Sizin ebe doğum kilosunu dikkate almadan yorum yaptı sanırım.
cikolataliekmek busenihicalakadaretmez söyledim ama dikkate aldı mı bilmiyorum açıkçası çok teşekkür ederim 🙏🏻