bebegiminbesigicamdan gamze4627 niye bu kadar acele ediyorsunuz ki cinsiyet alti ustu 13 14 haftada belli oluyor zaten
gamze4627 aslllll25_ ne yuvarlak ne fasulye gibi ince uzun yuvarlak gibi ama değil fasulyeye hiç benzemiyor ama kese çok büyük bebek içinde küçücük 😂😂
Yarim_Kilo_Kiyma gamze4627 Öyle ama hayatım doktor yeri geliyor kesenin sesini duyamıyor, tahminleri bile yanlış oluyor millet keseden nasıl yorum yapsın 😁😁😁 Acele etme benim oğlum 19. Haftada gösterdi kendini
gamze4627 Yarim_Kilo_Kiyma ay bilmiyorum ya eşim çok başımın etini yiyor bunun cinsiyeti ne olacak diye 😂